DIA INSAN YANG PERNAH KU SAYANGG ;')



MOSAMMIL OR SYAHMIEL ? yaa , ituu lahh jejaka yg paling SPECIAL dalam hidup aku dari 30/11/2011 - 21/02/2013 :') . firstly aku kenal dia takde perasaan punn yg timbul dalam diri aku terhadap dia . walaupun aku couple dengan dia tapi aku just bole anggap dia sebagai KAWAN :'D . tak lebih sebagai kawan wehh . and aku couple dengan dia punn just for funny . aku tak rasa yg dia ade perasaan kat aku . so aku just nak mainkan dia jehh tapi aku SILAP . bila dahh lama aku kenal dia , macam-II perasaan yg timbul :') HAHA , sbb tuhh aku kata dia special dalam life aku hingga ke hari nihh :D . firsly dia kenal aku punn , dia cakap tujuan sebenar just nak tolong aku lupa EX aku jehh :') kejam kann diaa ? tapi takpe lahh , sbb masa tuhh aku just suka-II jehh couple dengan dia :D .


dahh berbulan-bulan couple dengan dia , sampai ktorang COUPLE - BREAK OFF , COUPLE BREAK OFF , aku baru sedar yg selama nihh aku carik laki macam dia :') dia sebijik macam ARWAH TENGKU MOHD DANNIAL SHAHFIQ AZRIL HAIQAL :') WAHHH ~ panjang kann nama tuhh ? duluu dia lahh segala-galanya bagi aku tapi skang takk . banyak PERSAMAAN di antara SHAH and MIEL nihh :D .
perangai dia orang ? mang 80% hampir sama :'D . egoo ? baran ? suke kongkong ? yaa , ituu salah 3 dr persamaan dia orang :'/ . yg BERBEZA antara dia orang adalah WARNA KULIT , DARJAT , HATI , BADAN , TINGGI , CARA MELAYAN , CARA BERCAKAP . ehh , suda lahh ! aku bukan nak cite pasal dia orang lahh !




SUMPAH , DEMI ALLAH aku tak kesah miel tuhh tak putih ke , tak handsome ke , ape ke .
series aku tak pandang sume tuhh . aku just nak dia JUJUR , IKHLAS , SETIA nan aku jehh .
tuhh jehh aku mintak selama ktorang besama . RUPA , HARTA , tuhh sume takleh bahagia kan aku lahh !!!!
bila aku sedar yg dia banyak persamaan dengan arwah , perasaan aku terhadap dia semakin bertambah kuad ouhh :') tapi aku berani BERSUMPAH aku tak pernah CINTAKAN dia atas sebab PERSAMAAN  dia dengan arwah . aku bukan jenis yg CINTAKAN laki sbb PERSAMAAN dia orang same dengan EX aku . takk miel , mimie tak penah cintakan miel sbb persamaan miel dengan arwah .. mimie terima miel seadanya lahh !!!!! mimie takk kesah rupa miel ke , ape ke . series mimie tak kesah sume tuhh tapi yg mimie sedih sangat , ade jehh orang cakap mimie couple dengan miel sbb MOTOR !!!!!!!




 WAHHH ~ sakit siot bila orang cakap centuhh :') sbb tuhh mimie tak suka bila miel nak beli 125 !!!!!
mimie tanak orang kata mimie nihh macam-II . miel takde MOTOR mimie lagy suka lahh !!!!!!!!
mimie tak penah punn couple dengan laki sbb DUIT , RUPA or MOTOR tapi mimie sedih sangat bila ade jehh orang cakap centuhh pasal mimie . bila mimie dahh betull-II sayangg and cintakan miel , miel mesti ade jehh buad benda yg menyakitkan hatii kann ? tahun lepas , miel penah pasang scandel tapi bila mimie tanya , miel takk jujur and still tanak ngaku kann ? nape miel tanak ngaku ? mimie lagy suka miel jujur lahh :(
ape salah mimie sampai miel sanggup duakan mimie ? ape salah mimie ? mimie sedar mimie banyak kekurangan . mimie bukan banyak kelebihan macam perempuan yg miel kenal kat luar sane tuhh . dyewung ade rupa . tapi mimie takk . mimie sedar lahh sape mimie . tapi kalo tak perlukan mimie , miel bole cakap kann ? takyah nak fikir perasaan mimie sangat lahh kann . and dari dulu lagi miel bole tinggalkan mimie tapi bkkn skang !!!!!!!



dulu mimie merayu macam-II kat miel kann ? nak tahu kenapa ? sbb mimie rasa mimie dahh jumpa LELAKI PILIHAN mimie :') tapi mimie rasa silap sbb dulu merayu bagai kat miel . time tuhh , mimie tak fikir punn risiko ape yg akn belaku di kemudian hari sbb time mimie merayu tuhh , mimie betull-II SAYANGG AND CINTAKAN miel lahh . SUMPAH , DEMI ALLAH , DEMI NYAWA mimie sendiri , mimie tak penah tipu tentang perasaan mimiel terhadap miel . mimie siked punn tak penah curang or duakan miel walaupun miel penah duakan mimie . mimie bkn jenis yg suka BERDENDAM dengan laki sbb DI PERMAINKAN or ape . sume tuhh LUMRAH KEHIDUPAN kann ? yaa , mimie redha nan sume miel buad terhadap mimie .
kadang-II kita LEKA kann ? kita buad something tanpa kita MENYEDARI yg kita telah sakitkan HATI org kita sayangg :') 



lepas mimie KEHILANGAN ARWAH dalam life mimie , mimie pernah BERDOA yg mimie nak LELAKI perangai macam miel dalam hidup mimie . sbb mimie taw , laki macam miel bole buad mimie berubah . SUMPAH , DEMI ALLAH mimie tak tipu yg mimie pernah BERDOA sume nihh !!!!!!! ALHAMDULILLAH , ALLAH dahh makburkan DOA mimie selama nihh dan DIA jodohkan CHE MIMI NURSYAFIQAH BTE HAJI OTHMAN dengan jejaka yg mimie nak iaituu MOSAMMIL BIN SARIFI <3 mase tuhh lahh , perasaan mimie terhadap miel semakin hari semakin bertambah tapi miel mesti tak caya sume nihh kann ? sbb layanan mimie , miel ragu-II nan sume nihh kann ? HAHA , tolong jangan nilai mimie dri layanan mimie .mimie BERSYUKUR sangat sbb ALLAH tunaikan ape yg mimie DOA selama nihh .



 
bila mimie cerita kat kawan-II mimie , dyewung tak pecaya yg selama nihh mimie nak laki macam miel . nak tahu kenapa ? sbb dyewung kata mimie MEMILIH :') dyewung suka sangat nilai mimie dr LUARAN kann ?
haishh . mimie BAHAGIA sangat bila lelaki bernama MOSAMMIL BIN SARIFI muncul dalam hidup mimie . sbb tuhh yg mimie nk selama nihh :') setahun lebih kita bersama , banyak yg kita harungi kann sayangs ? tiap kali gado , air mata mimie akan menitis walaupun kita gado sbb benda kecik :')
and tiap kali gado jugakk lahh , kita akan BERBAIK semula kann sayangs ? bila mimie cakap yg kita dahh BREAK OFF , takde sorang punn nak pecaya . sbb dyewung taw , kita BREAK OFF or gado macam mana skali punn , kita tetap akan bersama balek kann ? dyewung kata kalo COUPLE - BREAK OFF , COUPLE - BREAK OFF , and muka kita hampir-II SAMA , ade JODOH , JODOH KUAT . tuhh dyewung lahh kata JODOH KITA KUAT tapi miel percaya ke ? mimie tak percaya punn sume tuhh .





tapi mimie mintak sangat-II , ape yg dyewung cakap tuhh , betull and jadi kenyataan kann sayangs ? walaupun miel nampak mimie happy and bahagia tanpa miel di sisi , sebenarnya TAKK . miel salah . mimie takan happy tanpa miel lahh :') sbb laki yg akan muncul dalam hidup mimie selepas miel , tak mungkin bole bahagiakan mimie macam miel buat selama nihh :') miel dahh banyak BERKORBAN untuk mimie and dalam relay kite kann ? tapi mimie tak pernah HARGAI sume tuhh :') ! bodo kann mimie ? tapi mimie kecewa gila dengan sikap miel yg suka BERKASAR nan mimie :( rasa nak jehh mimie bunuh diri tiap kali miel BERKASAR nan mimie  . ape salah mimie sampai miel layan mimie macam BINATANG ? tak perlukan mimie , cakap jehh . jujur lahh sayangg :( takk susa kann jujur ? sampai hati miel layan mimie centuhh kann ? tuhh ke nama nya SAYANGG and CINTA ? takk miel . tuhh bkn SAYANGG and CINTA lahh !!!!!!!!!!!
bila mimie dahh mula LEMBUT nan miel , mimie pulak BERKASAR nan mimie kann ? ape sume nihh ?

miel sengaja nak kita gado ehh ?? miel tak bosan ke hidup camnihh ? or mang camnihh pangai miel dengan EX-II miel dulu ? please lahh . bkn camnihh CARA nak buktikan SAYANGG and CINTA terhadap org yg kita SAYANGGGand CINTAII  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment